06-416 904 41 simone@spsupport.nl

SPSuPPort

De juiste ondersteuning op het juiste moment.

BudgetSuPPort

Orde in je administratieve chaos!

Soms, met name bij kleine ondernemers, maar ook bij particulieren, is de financiële administratie een ondergeschoven kindje. Er zijn zoveel andere zaken die prioriteit krijgen, dat het er maar niet van komt om de administratie op orde te brengen en te houden. Voor je het weet zie je door de bomen het bos niet meer en weet je niet meer waar je moet beginnen. Bonnetjes zwerven overal, enveloppen met rekeningen blijven dicht en de stapel wordt alleen maar groter. 

Is dit ook bij jou aan de orde? Dan is het tijd om te zorgen dat je je financiën weer onder controle krijgt en houdt. Tijd voor BudgetSuPPort.

Hoe?

Je facturen, bankafschriften en belastingaangiften worden geordend. Samen gaan we kijken wat nu werkelijk de maandelijkse in- en uitgaven zijn en waar er eventueel kan worden geschrapt. Op basis daarvan komt er een budgetplan waarbij het uitgavenpatroon misschien wel behoorlijk moet worden aangepast. 

Resultaat?

Er is inzicht in jouw inkomsten en uitgaven en er is een gezonde en blijvende balans tussen die twee gecreëerd. Er is een op maat gemaakt Excel-document waarin de inkomsten en uitgaven kunnen worden ingevoerd. Aan het eind van het traject laat ik je zien hoe je met een investering van ongeveer een uurtje per week grip kunt houden op je financiën.

Wil je een afspraak maken voor een vrijblijvend en kosteloos intakegesprek? Stuur een mail naar simone@spsupport.nl. Na dit gesprek ontvang je desgewenst een offerte op maat.

Adresgegevens

Frank van Borselenlaan 5

3703 BA   Zeist

Tel: 06 416 904 41

E-mail: simone@spsupport.nl

Zakelijk

 

KVK-nummer: 63826836

BTW-id: NL001506202B05

IBAN: NL25RABO0305183915

Volg SPSuPPort